Strategie customer engagement

Z okazji technologii mobilnych i społecznych, klienci są teraz mocniejsze niż kiedykolwiek. Ich zawsze podłączony status i możliwość znaleźć informacje w sekundach, umieszcza je w kontroli własnych doświadczeń, a tendencja ta zmusiła marketerów do przemyślenia, w jaki sposób zaangażować i połączyć się ze swoimi klientami.

Aby przetrwać dzisiejszy stale zmieniających krajobraz, firmy muszą zapewnić w czasie rzeczywistym spersonalizowanych doświadczeń, które dotrzeć do klientów, jak ich potrzebują. Czy jest to powiadomienie Push telefon promowania sprzedaży lub e-mail potwierdzający zamówienie, klient zamawia teraz przybrać wiele form. Poprzez promowanie odpowiednich i spójnych komunikację w całym doświadczeniem klienta, firmy mają możliwość zaangażowania się z publicznością, jak nigdy dotąd.

W ostatnich badaniach, „Zaangażowanie klienta: Best of the Best” Forbes Insight i SAP podkreślił sześć spółek przekształcił swoje strategie marketingowe, aby skupić się na jednej rzeczy: klienta. Oto sześć ważnych sposobów można lepiej współpracują z klientami i będą wracać na więcej:

STM: udzielania świadczeń w czasie rzeczywistym Customer Experience więcej zabawy

Transport publiczny jest często postrzegany jako wspaniałe doświadczenie klienta, ale Société de Transport de Montréal (STM) znalazł nowe i innowacyjne sposoby na autobus i pociąg ekscytujący, niż straszny, doświadczenie. Dzięki zainstalowaniu aplikacji, która wykorzystuje technologię geolokalizacji oferuje klientom STM z odpowiednich ofert promocyjnych w oparciu o ich lokalizacji. Wysiadając na przystankach? Dlaczego nie sprawdzić to nowa restauracja, które spełniają kryteria wybrane w aplikacji? Poprzez dostarczanie tych zaleceń kontekstowych, STM wzrostem liczby pasażerów publicznych i staje się nie tylko skuteczny sposób podróżowania dla swoich klientów, ale także dostawcą atrakcyjnych i zabawnych doświadczeń.

REKLAMA

Lenovo: Wykorzystanie social media jako narzędzie, a nie tylko platformą

Większość marek postrzegają media społecznościowe jako po prostu platforma do wzmocnienia swoich produktów i wiadomości marki. Lenovo -a światowy lider w dziedzinie oprogramowania komputerowego okazało to podejście do góry nogami za pomocą technologii cyfrowej, aby zapewnić większą wartość dla swoich klientów. Dzięki analizie danych z mediów społecznościowych, Lenovo odkrył nowe trendy konsumenckie, zanim ich konkurentów. Po wysłuchaniu rozmów z klientami w Internecie, jak i ustawienia kolorów dla laptopów Lenovo podjął zgadywanie rozwoju produktu, aw rezultacie, jej klienci otrzymują bardziej użytecznych i odpowiednich produktów. Wyświetlając social media jako nowy sposób zaangażować klientów, Lenovo przesunął społecznych strategia medialna marki koncentruje platformę dla jednego, że teraz podkreśla swoim klientom.